263 - Vidrike rattamatkatee

Kontakt:
Koduleht:
E-post:
Otepää looduskeskus (0,0 km) – Otepää (2,0 km) – pööre metsateele (7,5 km) – Vidrike (12,6 km) – Ilmjärve (19,0 km) – Restu risttee (22,5 km) – Sihva (31,0 km) – Pühajärve (35,8 km) – Otepää looduskeskus ((37,0 km)Otepää lähiümbrus pakub rattureile ilusaid vaateid ja häid rattateid, nii et enne rattaretkele minekut tasub vaadata ringi Otepää linnas, linnamäel ja kaasaegse Tehvandi suusakeskuse radadel.Seejärel alusta oma matka Otepää looduskeskuse juurest, tõustes kergliiklusteed mööda mäkke, et jõuda Otepääle. Läbi kesklinn, sõida mööda Tehvandi suusastaadionist ja võta suund Väikesele Munamäele. Siin võid vaimusilmas ette kujutada, mida kõike pakub see suusakuurort talvisel ajal.Mõned kilomeetrid hiljem keera Vidrikele suunduvale metsateele, kus rallispordi võistluste ajal autodega kihutatakse. Sel lõigul avaneb palju kauneid vaateid mägedele ja järvedele. Vidrikelt suundu edasi Restu ristteele, kus sõidad algul rahulikul metsavahelisel teel, hiljem juba suuremal maanteel. Restu ristteelt Sihvale viib kergete tõusudega asfalttee, vasakule jääb Harimägi, paremale Märdi vesiveski. Sihvalt Pühajärvele viib sama kergliiklustee, mida kasutab ka marsruut 261.See marsruut on keskmise raskusastmega, kruusateid on sellest umbes 12 km ja kergliiklusteid üle 10 km.Matka võib alustada kas Otepää looduskeskuse juurest või, kui saabud autoga, Pühajärve äärsest parklast või Tehvandi suusakeskuse parklast,

Asukoht

Hinda objekti: 0

Kommentaarid

Ühtegi kommentaari ei ole.